Monday, March 5, 2007

eerste ideetjes

"Charlotte, omschrijf jezelf eens?"
-verzamelaar (stofjes, foto's, tickets, mijn babykleren)
-houd van oude dingen (kisten, koffers, patronen
-handwerk (borduren, naaien)
-qua muziek kan ik niet meteen een genre opnoemen, maar ik kan wel wat nummers doorsturen.
-ik ben vrolijk, dromerig?
-film : the science of sleep (http:wip.warnerbros.com/scienceofsleep)
-gehecht aan vrienden en familie
-ik hou van oude en vuile tinten van kleuren
-handtassenverzameling


eerste idee
---------
De sfeer moet duidelijk vrolijk zijn maar met de bronzige, vuile tinten waarvan ze zelf houdt.
Mag een soort van collage zijn met oude foto's in getekende kadertjes.
Ze is zelf eerst een meisje dat naait en ze maakt als het ware haar omgeving en haar familie.
Het moet gaan om een nieuwsgierig meisje dat opgroeid dooorheen het filmpje.
De tekeningen staan misschien het best in een fragiel lijntje maar vol dynamiek.
Het kan eindigen met een foto die ze van haar zelf vindt en verbaasd kijkt, deze aan de toeschouwer toont.
Moge grappige details inzitten zoals bijvoorbeeld een snorretj eop de foto's etc...
Onderzoek doen naar technieken en stof inscannen voor kleertjes ofzo.
Ze loopt rond en alle seisoenen komen ook aan bod.
Achtergronden kunnen reuze handtassen zijn en sokken enz...
Voor de muziek moet ik nog wachten op de nummers die ze mij gaat doorsturen.
...

No comments: