Sunday, March 25, 2007

Jaja toch problemen gehad

Vandaag de laatste tekeningen afgewerkt, klaar voor om te zetten in een filmpje!
Ben ook al eens reactie gaan vrage bij de docenten van illustratie....en die vonden het goed dus van tekeningen kan het al niet missen.Moet mijn schetsen ook afgeven bij illustratie, anders zouden ze misschien toch maar verloren gaan.

Dan toch problemen gehad met een van de tekeningen in te laden in Flash. Hier werd de kwaliteit enorm slecht en de kleur was ook niet helemaal wat het moest zijn. Nu heb ik het in After Effects gezet en is dit in orde. De eerst eprent wou wel niet inladen maar met een aantal keer opnieuw op te slaan onder verschillende formaten is het dan toch gelukt.

Het gaat in orde kome!

Zou graag de schetsen en eindproducten hier opzetten maar ze staan op mijn laptop en kan ze dus beter morgen in school inladen. (Hier thuis heb ik gene internet op mijn laptop.)

De muziek staat ook al vast dus morgen of overmorgen zal het filmpje af zijn. Liever dus iets op voorhand, moesten er dan nog problemen zijn, kan ik deze nog oplossen op tijd!

No comments: